DISCLAIMER- The existence of Bintang Prius®is not to associate or links to any authority nor to insult anyone. It just a view perspective and personal sharing of Ikhwankaizen Carl®. Not more than that. Any additional information or source from any website or book will be mentioned below the post.Source of some images are taken from the net and no copyright infringement intended.This Weblog also shall not be liable for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this Weblog.Thank you.. No somos responsables por el contenido de cualquier sitio web externo, y un enlace a tal sitio no significa su aprobación. La información sobre este sitio puede contener errores o inexactitudes, los propietarios del sitio no se hacen responsables en cuanto a la exactitud o fiabilidad de los contenidos del sitio Web. Muchos Gracias..

Pengembara Prius

Monday, January 10, 2011

ANNA RAFALI DAN EN. EYE MO...

Oh Hi Semua,
Semalam aku kerja malam Nite Call, so consider hari ni aku masuk kerja balik pukul 1 petang hingga 9 malamlah... Kebiasaannya kalau aku kerja macam ni aku takkan ke Gym biarpun Gym tutup pukul 11 malam... biarpun tempat kerja dengan Gym... dan rumah dengan Gym tak sampai 11 minit perjalanan pun.. Kadang kadang badan juga perlukan rehat... Sebagaimana kata kata Personal Trainer aku.. bekalih (barangkali) yang aku akui kebenarannya....
Macam biasa aku singgah drive thru gerai Mak Cik belakang rumah, beli Nasi Berlauk (Ikan) for breakfast..Tengah aku menikmati makan pagi aku dan satu biji pil minyak ikan.. , Adam housemate aku balik rumah.. Ohh, dia pun kerja malam jugak...
Anna Rafali
Anak sapa la ni erk... comel lah
Di kaca TV ada rancangan Malaysia Hari Ini yang menampilkan 2 pengacara wanita hebat iaitu Abby Fana dan Wardina Saffiya.... menemubual seorang penyanyi Anna Rafali, juara AJL ke- 25.... Ohhh semalam ada AJL rupanya... sian kat aku kan... sibuk bekerja hingga isu semasa pun tak tahu.. haha... meh gelak ramai ramai kat aku.... Oit tapi current news aku baca online tau... kira hari hari update.... nasib aku bukak TV3, kebiasaannya aku bukak NTV7 je for breakfast show Daphne Iking dan Hansen Lee..JP, Sharifah... takpun si Nazrudin Rahman a.k.a Nas ala bekas pengacara Kelab Disney Malaysia masa aku sekolah dulu... best2x.. So, apa yang aku nak cakap Anna Rafali ni hot le... siyes.. sempat gak la aku tengok sedutan footage dia malam tadi kat MHI... dalam masa yang sama aku sedang gigih membasuh labcoat... almaklumlah aku ni jenis yang payah sikit nak pakai... bila da kena sound mulalah gelabah tercari cari di mana labcoat kerjaku... haha...   uih penat betul aku membuat kerja kerja laundry nih... 

Kes kehilangan Encik Eye Mo...
akhirnya aku jumpa jugak En. Eye Mo bulan 11 aku.... yang dalam kotak tue yang aku baru beli bulan lepas kat Watson KLCC..
Last, aku google kat net and guess what i found, a personal weblog of Anna Rafali.... Eurm... and one more thing.. ada khabar angin facebook akan ditutup secara rasminya Mac ini, betul ke??? sedih le aku camni... dahlah....
See you guys in the next post... 
Notakaki: merapu jap sebelum tido 2 jam...
Thanks for checking out the site! fetch you with update later.There's a lot you can do on here, If you like my post on ANNA RAFALI DN EN. EYE MO feel free to leave a comment...i would love to know what you're thinking...TQ... mekaseh yer!!! -Bintang Prius 

No comments:

Mungkin anda juga suka ini dan ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...