DISCLAIMER- The existence of Bintang Prius®is not to associate or links to any authority nor to insult anyone. It just a view perspective and personal sharing of Ikhwankaizen Carl®. Not more than that. Any additional information or source from any website or book will be mentioned below the post.Source of some images are taken from the net and no copyright infringement intended.This Weblog also shall not be liable for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this Weblog.Thank you.. No somos responsables por el contenido de cualquier sitio web externo, y un enlace a tal sitio no significa su aprobación. La información sobre este sitio puede contener errores o inexactitudes, los propietarios del sitio no se hacen responsables en cuanto a la exactitud o fiabilidad de los contenidos del sitio Web. Muchos Gracias..

Pengembara Prius

Thursday, January 20, 2011

MAAFKAN SAYA! SAYA KUMBANG YANG TAK BRAPE HENSEM!!

Oh Hi Semua,
Post ini khas buat seorang kawan yang setia menemani aku di waktu susah dan senang.... seorang yang agak catchy dan terpaksa melupakan soal hatinya semata mata untuk aku..... aku je wat tak tahu dan wat tak layan beliau..... dia pernah tunjukkan aku mesej pertama yang aku hantar kat dia... masa aku admitted kat wad sebab denggi 14hari februari tahun lepas.... masa tu aku mesej dia soh dia belikan sebotol air 100 plus, ubat gigi dan berus gigi..... you guess what dia belikan majalah feveret aku sama, Galaxie.... masa tu seingat aku gambar cover pompuan seksi.. heh.. bekalih (barangkali).... tapi dia pernah cakap sama aku... dia mula sukakan aku sejak bulan April, Mei, Jun... O'my Gosh.... pastu aku tak taulah..... kami kerap gaduh.... memang best ar gaduh... tapi dia cakap tak jantan la gaduh dengan pompuan... cuba ko gaduh ngan mana mana lelaki... aku cakap... gila ko nak bagi aku bertumbuk sampai lebam.... habislah muka aku yang tak berape nak hensem ni.... 
So masa birthday aku 05 September tahun lepas dia temankan aku pergi celebrate kat The Garden... T.G.I Fridays... only her.... kawan kawan yang lain buat2x macm sibuk bekerja :-( masa tu kan bulan puasa siap tukang hidang tue wat pengumuman buka puasa dan bagi kurma bagi kami... hehe.. yang lucunya dia tersilap makan yang aku punya... then sampai separuh makan... aku mintak tukar.... giler kan aku.. giler kan mamat yang tak berape nak hensem ni... heh.. dan part yang paling lucu adalah part dia mengunyah daging liat... hehe... padan muka... huh... jahat siot aku... penat je aku tengok dia sebab sebelum tu dok heret dia ke sana ke mari.

* aku jadi stalker kat blog dia.. so banyak jugak post dia yang buat aku 'terasa' i means cara baek la... dia cakap masa besday dia akan datang:-
  • cruise Tasik Putrajaya 
  • ke puncak Broga Hills (part ni aku suka)
  • look up point Ampang
tue je kowt yang dia rancang untuk besday dia....

korang nak tahu...... sebenarnya besday dia tue jatuh pada tanggal 20hb Januari iaitu HARI INI..... aku ulang sekali lagi HARI INI, HARI INI aku telah membuatkan dia merasa sedih kerana aku pernah keluarkan statement ini kat dia 
 *Money is more important than you....*
yelah hari ni kan PH. Maafkan saya yer awak.... saya pentingkan diri sendiri... saya ingat awak bila saya tengok Citer When In Rome, Letters to Juliet dan Life As We Know It!!

HAPPY BIRTHDAY HANA SAKURAJI
I HEART YOU

Notakaki: eh! ko da tua beb... dah tua.. heh... dahlah awak sy nak sambung keje ni... :p
FYI Bintang Prius diwujudkan untuk merapatkan saya dengan orang orang yang menyayangi saya... dan saya pun sayang diorang.. heh 

AKU SUKAKAN BINTANG KERANA BINTANG SETIA MENEMANIKU


Thanks for checking out the site! fetch you with update later.There's a lot you can do on here, If you like my post on MAAFKAN SAYA! SAYA KUMBANG YANG TAK BRAPE HENSEM ... feel free to leave a comment...i would love to know what you're thinking...TQ... mekaseh yer!!! -Bintang Prius  

No comments:

Mungkin anda juga suka ini dan ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...