DISCLAIMER- The existence of Bintang Prius®is not to associate or links to any authority nor to insult anyone. It just a view perspective and personal sharing of Ikhwankaizen Carl®. Not more than that. Any additional information or source from any website or book will be mentioned below the post.Source of some images are taken from the net and no copyright infringement intended.This Weblog also shall not be liable for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this Weblog.Thank you.. No somos responsables por el contenido de cualquier sitio web externo, y un enlace a tal sitio no significa su aprobación. La información sobre este sitio puede contener errores o inexactitudes, los propietarios del sitio no se hacen responsables en cuanto a la exactitud o fiabilidad de los contenidos del sitio Web. Muchos Gracias..

Pengembara Prius

Friday, January 7, 2011

POTONG Q DAMN SICK

Oh Hi Semua,
Aku baru balik dari Nite Oncall punch out 7.44am... Seperti kebiasaan jika aku ada oncall malam aku akan ke satu gerai makan belakang rumah aku.... tapau for breakfast... Hari ni aku ke Petrol Station terlebih dahulu untuk mengisi RON 95.. Di gerai makan itu punyalah ramai orang awam yang membeli set makanan pagi... beraturlah aku dalam satu barisan yang panjang.... tengah-tengah beratur tue datanglah sebuah lori sampah yang ingin masuk ke dalam satu lorong berhampiran gerai tak sampai 111 sentimeter yang menempatkan bakul sampah yang besar... bekalih (barangkali)...orang-orang dalam lori itu menggesa supaya lorong itu dikosongkan... aku pergi kejaplah tengok tak sampai 11 saat kot... Aku siap tanda dengan dua biji kuih yang aku tak tahu nama kat tempat Q aku... orang belakang aku tahu kot aku pernah berada di situ... Bila tiba turn aku makcik gerai tue boleh bagi kat orang yang kat belakang-belakang aku.... aku tahu la aku ni tak brape nak hensem tapi janganlah mendikriminasikan aku... 
yang hitam tue aku sedang 
beratur dengan jujur sekali xcelli

last skali tak sampai 11 saat jugak aku mula bersuara... 
makcik, aku ada kat sini dulu....
bukan awak potong Q ke...
Ish mane ade aku da beratur lama dah ni... lori sampah tue...
ni ada 2 bijik kuih yang aku tanda...
aku duk depan dia ni (sampai merujuk kat orang belakang aku)
Akhirnya aku berjaya mendapatkan hak aku sebagai regular customer kat situ.... nasi berlauk (ikan) untuk makan pagi....
Kejadian ini mengingatkan aku tentang suatu insiden potong Q kat Night Cruise Sungai Melaka dua minggu yang lepas.... Ada sorang Makcik tue main potong Q kami pastu buat-buat baik bleh plak berbual-bual mesra ngan kami... nak ambik hati le tue.. dahle masa tue aku tengah hot...
$%&@**
inilah rupa kuih yang menjadi bukti dalam insiden itu... aku google under 'kuih Melayu' Ooo.. namanya Kaswi... nampak eksotik, tu yang aku beli

Notakaki: Sebelum aku sempat menuntut hak aku dengan bukti 2 bijik kuih itu, aku terlebih dahulu hampir merembat plastik yang mengandungi 3 bijik kuih milik seorang akak yang beratur sebelah kiri aku... kuih sama cuma aku letak tempat lain.. hehe... sempat akak tue cakap 'oit tu akak punyalah' terus membantut usahaku untuk meragut kuih miliknya.... sorry akak...


Thanks for checking out the site! fetch you with update later.There's a lot you can do on here, If you like my post on POTONG Q DAMN SICK... feel free to leave a comment...i would love to know what you're thinking...TQ... mekaseh yer!!! -Bintang Prius  

No comments:

Mungkin anda juga suka ini dan ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...