DISCLAIMER- The existence of Bintang Prius®is not to associate or links to any authority nor to insult anyone. It just a view perspective and personal sharing of Ikhwankaizen Carl®. Not more than that. Any additional information or source from any website or book will be mentioned below the post.Source of some images are taken from the net and no copyright infringement intended.This Weblog also shall not be liable for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this Weblog.Thank you.. No somos responsables por el contenido de cualquier sitio web externo, y un enlace a tal sitio no significa su aprobación. La información sobre este sitio puede contener errores o inexactitudes, los propietarios del sitio no se hacen responsables en cuanto a la exactitud o fiabilidad de los contenidos del sitio Web. Muchos Gracias..

Pengembara Prius

Tuesday, January 4, 2011

DOKTOR LUKIS GAMBAR KON*K... O' MY GOSH!!!! NOT ON MY FIRST WORKDAY

Oh Hi semua,
STORY MORRY OF THE MORNING GLORY : MY FIRST MONDAY OF 2011
cerita ini cerita semalam...
Hari ni hari isnin pertama dalam tahun 2011... aku excited giler nak menjalani hari ini...buang tebiat bekalih (barangkali) Hope things will be ok today .... selalunya  hari isnin adalah hari yang aku selalu akan anti...siap buat resolusi lagi... i hate mornday...yelah... hari pertama untuk mulakan kerja.... kerja pada hari ni pun of course le banyak giler.... tapi di tahun 2011 ni aku menyimpan azam untuk mengubahnya... i know it not an easy task.... tapi hari isnin kan hari lahirnya seorang manusia yang banyak berjasa untuk seluruh alam... so aku dah happy da dengannya... serius ni.. siap kitaorang buat baju korporat We Love Monday lagi.... hehe..
Kesah kronologi isnin pertama 2011 aku...
Makan sarapan pagi yang berkualiti, pil minyak ikan dan have some of conversations about new year... Yeay.. First workday of 2011... i need coffee.... eurm pasal kopi ni lah aku kene marah dengan PPK aku sebab dia misunderstood cawan dan mangkuk yang tak berbasuh..... aku makan guna polisterin je tadi... kopi? yea i admit aku ade minum kopi pagi ni tapi cawan pun aku da basuh siap-siap... owh... macam le aku sorang yang minum kopi kat situ.... tak suka betul... 
2 orang staff baru masuk lab aku, seorang lelaki dan seorang perempuan... mereka ni daripada main block.. Untuk menggantikan 2 orang the bestiest Abang besar j.d.s (juga dikenali sebagai) stand for a.k.a (also known as) bodyguard aku... No more Abang besar... Most important aku dah hilang seseorang yang cukup terbuka bila aku mula buka cerita pasal Yahudi dan bani Israel...
Isnin ini memang mencabar bagi aku... korang bayangkanlah aku seorang je kat seksyen... seorang tu memang cuti... seorang lagi MC le pulop.. seorang lagi masuk petang.... ish dah le hari ni banyak sampel... tapi terima kasih Tuhan kerana menjadikan hari ni sebagai hari permulaan sekolah... except for Kelantan,Terengganu and Kedah... jadi sampel takdelah banyak sangat seperti kebiasaannya...
Lepas tue ade pulak budak perempuan ni bukak weblog cupcake... Uhhhh comel dan kreatif giler orang kita ni... budak-budak perempuan lab aku kalo diorang berkumpul mahu kalah Persidangan Wanita Pertama Dunia.. kalau yang dah kawen sibuk tayang-tayangkan anak2x diorang yang comel giler... yang sedang mengandung plak duk tayang-tayang perut... yang belum kawen plak duk sibuk-sibuk risau kenapa tak kawen-kawen lagii... Huh... biarkan mereka.... Aku??? owh belum sampai seru.. hehe..
Masuk lab sebelah untuk bertemu dengan Guy Next Lab... aku tertarik tengok dengan Kak Rose... rajin giler dia, dahlah comel.. pergi dekat.. Owh rupanya sedang khusyuk membuat sudoku..dan lagu koreanya... go baek halgge, goodbye to romance...
Ada satu carbon form yang aku lihat pelik giler... ish apa ni... tak senonoh betul... apa la doktor ni duk lukis gambar konek kat form.... Owh rupanya gambar ginjal... siap tulis lagi... ini ginjal.... hehe... blushing aku.. siot je..
Masa makan tengahari plak... eh Makan pukul 1... aku sempat sound tepek berlapik kat orang kedai makan sebab new year je dia dah naikkan sebanyak 50sen fresh O (ayat aku stand for fresh orange)... ai bang, buh gula sekilo ke... ke oren ni diimport dari Pluto...
Aku ke gerai tepi jalan mencari Majalah Maskulin... nan ado.. so,aku beli je Galaxy majalah feveret aku sejak form 2.. dan aku terbeli Kosmo sebab tertarik dengan satu artikel pasal rokok elektronik... ala style rokok yang Johny Depp guna dalam filem The Tourist tue... U.M.K (untuk makluman korang) F.Y.I, aku tak merokok yer..... tak kosher betullah.... haha... tapi pernah try... biasalah... lelaki...
Kat gerai ni ada satu kedai Chinese Muslim... siap pasang lagu Iktiraf Raihan yang membuatkan hati aku tiba-tiba menjadi sayu... Oh Tuhan, betapa aku ini melupakan-Mu..
Hari ini selepas kerja pergi workout kat gym... sebelum tue pekena sebijik burger Subway dan dua bijik telur masak separuh kat Signatures Food Court.... Hari ni awal sikit... Sebelum balik rumah, sempat beli majalah Menhealth Malaysia dan KL Time Out...looking for  Majalah Maskulin... but still not found... argh baik beli roti je...


Balik rumah sebelum tido layan lagu Rucka-Rucka Ali kat Youtube..... i know him through his videos since mid last year... outspoken guy... very very outrageoused outspoken guy...hehe.. kalah Namawee.... Namawee who..... ntah... i don't know him... and why on earth should i know him....

Thanks for checking out the site! fetch you with update later.There's a lot you can do on here, If you like my post on DOKTOR LUKIS GAMBAR KON*K.. O'MY GOSH!!! NOT ON MY FIRST WORKDAY... feel free to leave a comment...i would love to know what you're thinking...TQ... mekaseh yer!!! -Bintang Prius 

No comments:

Mungkin anda juga suka ini dan ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...